یوگا و بخشش

چهار گام به سوی بخشش و گذشت ebook
دانلود رایگان کتاب چهار گام به سوی بخشش و گذشت

بخشش باعث رهایی است

وقتی به یوگا فکر می کنید ، بخشش ممکن است اولین چیزی نه باشد که به ذهن می آید. با این حال ، درست همانطور که آسانا ، مناجات ها و مراقبه ها بخشی از تمرینات یوگا هستند.همانطور بخشش می تواند بخشی از تمرینات یوگا باشد.

همانطور که احتمالاً می دانید ، یوگا به معنای واقعی کلمه به معنای “اتحادیه” است. بسته به نوع یوگا که تمرین می شود ، این “اتحاد” می تواند با ایجاد اتحاد بین ذهن و بدن ، اتحاد بین ذهن و احساسات ، اتحاد با همه قسمت های خود یا حتی اتحاد با ذهن الهی باشد.

هر چیزی که به ما در اتحاد بخش های مختلف خود کمک کند نوعی یوگا است. بنابراین بخشش نیز نوعی یوگا است که درقایم کردن اتحاد و هماهنگی جنبه های مختلف خود کمک می کند. بخشش می تواند به شما در آرامش ذهن ، آرامش و آرامش شما کمک کند. بخشش همچنین می تواند به شما در رهایی از درد گذشته کمک کند. بنابراین ، حتی به شما کمک می کند تا گذشته و حال خود را هماهنگ کنید! این امکان را برای شما فراهم می کند تا از چیزهایی که به شما صدمه زده است دست بردارید. این به شما کمک می کند تا رنج را رها کنید و بنابراین می توانید شادی و خوشبختی بیشتری را در زندگی خود تجربه کنید.

از منظر معنوی بخشش نیز از آن جهت بسیار خوب است که به شما کمک می کند از نفس و شرایط شخصی خود رها شوید. این به شما کمک می کند تا در لحظه کنونی هوشیار باشید و بنابراین بخش بسیار مفیدی از تمرین معنوی است.

شما احتمالاً ایده اضافه کردن بخشش به تمرین یوگا را دوست دارید ، اما اگر سعی کنید این کار را انجام دهید ممکن است با یک مشکل روبرو شوید – چگونه ببخشید! بسیاری از مردم با همان مشکل مواجه شده اند: آنها می خواهند ببخشند ، اما آنها نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند.

نگران نباشید ، در این صفحه پیوندی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد کتاب الکترونیکی رایگان را بارگیری کنید: چهار مرحله برای بخشش. شما می توانید چهار مرحله برای بخشش را به سرعت و به راحتی بیاموزید و به زودی از آن استفاده خواهید کرد نه تنها برای بخشیدن افراد دیگر ، بلکه خودتان را نیز می بخشید.

مردم در سراسر جهان در حال یادگیری استفاده از چهار مرحله برای بخشش هستند تا خود را آزاد کنند و به آرامش بیشتر ، روابط بهتر و زندگی شادتری برسند. آنقدر محبوب است که از قبل در بیش از 26 زبان موجود است. مردم غالباً به ما می گویند كه زندگی آنها به طرز چشمگیری تغییر كرده است. شما هم می توانید از آن استفاده کنید! فقط کافی است نسخه یکی از لینک های چهار مرحله برای بخشش را از یکی از لینک های این صفحه بارگیری کنید

دانلود رایگان کتاب

چهار گام به سوی بخشش و گذشت ebook
دانلود رایگان کتاب چهار گام به سوی بخشش و گذشت

چهار گام به سوی بخشش و گذشت PDF

چهار گامه ی بخشش

یک راه نیرومند برای آزادی، خوشحالی و موفقیت.

ولیم فرگس مارتین

ISBN: 978-1-942574-38-5