کتاب رایگان. دانلود به عنوان PDF ، EPUB یا Kindle

چهار گام به سوی بخشش و گذشت ebook
دانلود رایگان کتاب چهار گام به سوی بخشش و گذشت

بخشش باعث رهایی است

آیا شما به دنبال یک کتاب رایگان هستی که واقعا می تواند زندگی شما را در راه مثبت و موثر تغییر دهد ؟ آیا این بهتر است برای شما که آن را برای دانلود فوری در دسترس داشته باشید و شما حتی نیاز به وارد کردن آدرس ایمیل خود را نه داشته باشید؟

کتاب رایگان در دسترس در اینجا می تواند شما را کمک کند در بسیاری از جهات زندگی شما بهبود یاود. این می تواند به شما را از غم های گذشته خارج کند و آینده شما را شادتر و مثبت تر کند. این می تواند به شما کمک کند برای احساس بهتری در خودتان, احساس بهتری در مورد کسانی که آنها را میشناسی (و کسانی که شما شناخته شده اند) و احساس بهتری در مورد زندگی. از آنجا که من شروع کرده ام با استفاده از روش در این کتاب زندگی که من به طرز چشمگیری تغییر کرده است–برای بهتر.در سمت راست.

مهم از این کتاب استفاده کردن. این کتاب راه بخشش را آسان می کنند این تغییرات عمیق و عمیق به ارمغان می آورد که جمع آوری بیشتر مواد از تمرینات این کتاب به کار روندید.

در این مرحله شما به درستی شروع به فکر می کنم ، “که در آن گرفتن است ؟”. اما هیچ گرفتن وجود نه دارد. البته ٫نتایج این کا روشن است. اما ، این درست است از همه چیز در زندگی است و نتایج بسیار قابل توجهی نسبت به مقدار کمی از کار شما نیاز به قرار دادن در آن است.

همچنین ، شما ممکن است نیاز به مقابله با برخی از باورهای محدود کننده داشته باشید اما مایل به اجازه آن رفتن به منظور واقعا پیشرفت است. اما ، همه این طبیعی است و نباید تعجب کرد.

ممکن است شما گریزی به موضوع کتاب داشته باشید . ممکن است در ابتدا به نظر می رسد این کتاب “مذهبی” است -که این نیست. اصولا در این کتاب در اطراف مدتها قبل از هر چیزی قابل تشخیص به عنوان یک دین وجود دارد–در مفهوم مدرن–و هنوز هم در سراسر eons از هم اکنون می شود. همچنین این موضوع ممکن است شما را ساکت کند به دلیل آن چیزی است که شما احساس می کنید باید در حال حاضر انجام دهید ، اما نمی دانی چگونه. این کتاب شما را از شرم و غم ها آزاد می کند.

البته موضوع کتاب است “چگونه ببخش”. اما این یک کتاب مذهبی نیست (هر چند اگر شما مذهبی هسنی آن را به شما یا توهین نیست). این کتاب به شما یک راه سریع و آسان را نشان می ده که شما می توانید از این استفاده کنی. آن را نیز به شما توضیح می دهد که چرا یادگیری ببخش چنین قدرتمند و زندگی تغییر چیزی برای انجام است. همه چیز بهتر می شود زمانی که شما یاد می گیری چه تور ببخشی.

اکنون نسخه رایگان خود را دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب

چهار گام به سوی بخشش و گذشت PDF

چهار گامه ی بخشش

یک راه نیرومند برای آزادی، خوشحالی و موفقیت.

ولیم فرگس مارتین

ISBN: 978-1-942574-38-5