بخشش و اضطراب ، استرس ، وحشت و افسردگی

چهار گام به سوی بخشش و گذشت ebook
دانلود رایگان کتاب چهار گام به سوی بخشش و گذشت

بخشش باعث رهایی است

اضطراب ، استرس ، وحشت و افسردگی می تواند بسیار ناتوان کننده باشد. آنها انرژی شما را تخلیه می کنند و ادامه زندگی را دشوارتر می کنند و کارهایی را که می خواهید انجام دهید. هنگامی که آنها شدید هستند ، استرس ، اضطراب و افسردگی می توانند توانایی شما در رهبری یک زندگی معنادار را جدی نگیرند.

با بخشش و رهایی میتوانید بسیاری از دلایل استرس را دور کنید. بخشش می تواند به شما کمک کند عاری از اضطراب و افسردگی باشید و تمایل به هراس را کاهش دهید. بخشش می تواند مدیریت حملات وحشت ،اختلال استرس پس از سانحه و موارد مشابه را برای شما بسیار آسان تر کند.

وقتی به علل استرس و افسردگی نگاه می کنیم فرایندهای تفکر اغلب بخشی از مشکل هستند. استرس و اضطراب وقتی عادت می کنید که وقت زیادی را صرف داشتن افکار نگران کننده و ترسناک کنید. بدن شما در حالت بسیار هوشیار و بیش از حد هوشیار می شود. این بدان معناست که بدن شما از انواع هورمونها پر شده است و همین امر باعث می شود که افکار استرس زا و اضطراب فکر کنیم.

به همین ترتیب افکار عذاب و غم و اندوه ، مانند احساس گیر شدن در یک موقعیت بدون راهی برای خروج ، یا امید به آینده بهتر نمی توانند عادت کنند. چنین افکاری باعث می شود بدن شما از انواع هورمون های احساس لاغری ، کمبود انرژی کند و هیچ اشتیاقی نداشته باشید ، پر شود. این باعث می شود که شما افکار افسردگی و ناراضگی داشته باشید.

بخشش به شما کمک می کند تا از تفکرات بد و احساسات بد خلاص شوید. با فراهم کردن راهی برای تغییر یا قطع الگوهای تفکر عادت خود. بخشش به شما امکان می دهد تغییرات مثبت را ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا با مواردی که نگران کننده یا ترسناک هستند ، کنار بیشوید و همچنین به شما کمک می کند در مواقعی که احساس گیر می کنید ، امید و امکانات جدید را پیدا کنید. با این حال بخشش می تواند شما را خیلی بیشتر از این قرار دهد.

آموزش و تمرین بخشش

بخشش می تواند در نگرش ، اعتقادات و عادات تفکر شما تغییراتی عمیق و قدرتمند پیدا کند. این می تواند شما را از گذشته رهایی بدهد تا بتوانید آینده ای بهتر را به وجود آورید. بخشش به شما کمک می کند الگوهای فکری را خلاص کنید که باعث ایجاد استرس ، ترس ، اضطراب ، افسردگی و وحشت می شود.

تمرین بخشش به شما کمک می کند تا سیستم شما را با احساسات مثبت افزایش دهنده زندگی سیراب کند. این احساسات مثبت و هورمونهای مرتبط با آن ، دیدن و لذت بردن از چیزهای خوب زندگی را آسان می کنند. این به نوبه خود باعث می شود که بخشنده تر شوید. بخشش همچنین باعث می شود که احساس نزدیکی به دیگران را آسانتر کنید – و دستیابی به دیگران به عنوان یکی از بهترین راهها برای کاهش استرس و اضطراب شناخته شده است و به شما کمک می کند تا از انزوا و افسردگی دور شوید.

می توانید بیاموزید که چگونه اکنون ببخشید – به صورت رایگان. فقط با استفاده از لینک های زیر ، نسخه رایگان چهار مرحله برای بخشش را بارگیری کنید. (حتی لازم نیست آدرس را وارد کنید – این واقعا رایگان است.).

دانلود رایگان کتاب

چهار گام به سوی بخشش و گذشت PDF

چهار گامه ی بخشش

یک راه نیرومند برای آزادی، خوشحالی و موفقیت.

ولیم فرگس مارتین

ISBN: 978-1-942574-38-5