دعا٫ نماز و بخشش

چهار گام به سوی بخشش و گذشت ebook
دانلود رایگان کتاب چهار گام به سوی بخشش و گذشت

بخشش باعث رهایی است

آموزش مذهبی از انواع مختلف بسیار در مورد اهمیت بخشش می گویند ، اما چگونه ما در واقع چه گونه بخشش را انجام دهد ؟ چگونه ببخشیم؟

بخشش در تمام ادیان بزرگ جهان مانند مسیحیت ، اسلام ، بودیسم ، یهودیت و دیگران است.این در منابع پیشرو از آموزش این ادیان مانند کتاب مقدس ، قرآن کریم ، بودایی ، تورات وغیره برخاسته است. به همین دلیل, بخشش درست یک موضوع مورد علاقه برای رهبران و طرفداران این ادیان تبدیل شده.اما موضوع در مورد بخشش مختلف ازعنوان آموزش چگونه ببخش است.اغلب در این تعلیم ما به فواید بخشش گفته می شود ، اما یک راهنمای گام به گام داده نشده است.

بخشش چیزی است که برای مردم انجام به طور خودکار نیست.این غریزه نیست. اگر بخشش به راحتی و به طور خودکار برای مردم بود ، جهان حال متفاوت می بود.

حقیقت ساده به نظر می رسد که ما باید آموخت که چگونه به ببخش ما نیاز به یک روش ، و یا روش ، از نوعی. پس از همه ، ما معمولا آموخت که چگونه دعا می کنم.

کسی احتمالا به ما را یک نماز ساده یاد دادی بود هنگامی که ما یک کودک بودیم. بعد جزئیات نماز و دعا را یاد گرفتم. دعاهای مثلا٫ دعا سفر٫ دعا شب قدر ٫ دعا دسترخوان و دعا حاجت قوی برای یادگیری یک روش ساده که چگونگی بخشش؟

بسیاری از مردم فرض می کنندکه بخشش با یک دعا اتفاق می افتد. این تنها یک بخش از عمل استغفار است.ما در دعا معمولاً از خدا التماس کمک می کنیم. وقتی صحبت از بخشش می شود ، این تنها بخش اول کار است. ما باید بقیه کارها را خودمان انجام دهیم.

وقتی یک کشاورز برای هوای خوب دعا می کند ،تا بتواند محصول خود را کشت و برداشت کند ، او هنوز هم باید بیرون برود و کار را در زمینه ها انجام دهد. وقتی آب و هوای خوب فرا رسید ، او سپس از ابزار و مهارت های خود برای پرورش استفاده می کند و سپس برای جمع آوری ، برداشت و علفهای هرز را پشت سر می گذارد.

به همین ترتیب ، دعا برای بخشش معمولاً کافی نیست (مثل کشاورز که برای هوای خوب دعا می کند)؛ما همچنین باید مهارت ها و ابزارهایی داشته باشیم تا بتوانیم به ما در “پرورش و برداشت” نگرش بخشنده تری کمک کند. این “برداشت” در درون افکار و احساسات خودمان – در ذهن ما انجام می شود. ما نیز مانند کشاورز به ابزار و مهارت لازم داریم تا بتوانیم برداشت “محصولات مفید” داشته باشیم و نه علفهای هرز.

با این کتاب یا روش آموزش چهار مرحله برای بخشش را می توانید امتحان کنید.

مردم در سراسر جهان ، از فرهنگ ها و مذاهب مختلف ، با استفاده از چهار قدم به بخشش ، می آموزند كه چگونه بخشنده تر شوند و چگونه از درد گذشته رهایی یابند.

دانلود رایگان کتاب

چهار گام به سوی بخشش و گذشت PDF

چهار گامه ی بخشش

یک راه نیرومند برای آزادی، خوشحالی و موفقیت.

ولیم فرگس مارتین

ISBN: 978-1-942574-38-5